סקירה על 2 כלים שיאפשרו לכם לתזמן ולנהל חשבונות אינסטגרם

כאן באינסטגרם קפה, חשוב לנו לסייע לכם לאתר כלים ממשיים ופרקטיים לשימוש יעיל באינסטגרם, ולכן מידי יום אנחנו חוקרים ובודקים את המערכות שפותחו בעולם לצורכי שיווק וניהול עמודי אינסטגרם. בפוסט הנוכחי בחרנו לשתף סקירה שערך יהונתן ארד, מנהל תחום דיגיטל של חב’ ג’ייד קוסמטיקס על 2 כלים שקיימים לרשותכם ברשת.

חשוב לציין שחוות הדעת הנה אותנטית ומציגה הן את היתרונות והן את החסרונות של הכלים אותם אנו מציגים כאן.

כך תתזמנו פוסטים באמצעות  Latergram :

מדובר בממשק משתמש במחשב ובאפליקציה לטלפון הנייד. מטרת האפליקציה היא לאפשר למנהל עמוד האינסטגרם לתזמן פוסטים. אני משתמש בה כבר מספר שבועות ומאוד אוהב את העבודה איתה.

היתרונות של לייטרגרם:

  1. אפשר לתזמן מראש הכל! אפשר לקבוע מראש איזו תמונה תעלה, מתי היא תעלה, מה הטקסט המצורף – כולל האשטגז ותיוג של משתמשים אחרים.
  2. אפשר ליצור פוסטים מהמחשב! בחברה שבה אני עובד, רוב החומרים נמצאים במחשב. במקום לשלוח לעצמי את התמונות במייל או להעלות אותם לגוגל דרייב, ואז להוריד אותן למכשיר שלי, אני פשוט יכול להעלות את התמונות ישירות מהמחשב שלי במשרד.
  3. אפשר ליצור תיאורים ארוכים לתמונות שלך! נכון, תמונה אחת עדיין שווה 1,000 מילים. אבל לפעמים, התוספת האישית של פוסט ארוך ומעניין לתמונה יכול רק להוסיף. למרות שכבר התרגלנו להקליד בסמארט פון, עדיין – ההקלדה במחשב נוחה בהרבה והאפשרות הזאת דרך הממשק במחשב נותנת לך אפשרויות ביטוי רחבות יותר.
  4. שליטה אבסולוטית בזמן פרסום הפוסטים! אחת הדרכים ליצור קהילה שמכירה אותך ואת המותג היא על ידי לוח זמנים קבוע, שהקהילה שאתם בונים תדע בדיוק מתי עומדת לעלות תמונה ותמתין בציפייה לראותה. המערכת מאפשרת לך לקבוע ברמת הדקה מתי תעלה תמונה חדשה.
  5. אין מגבלות לגודל התמונה! אחת “הבעיות” של אינסטגרם היא שאם העליתם תמונה דרך הממשק של אינסטגרם והיא גדולה מידי, אז הממשק יאפשר לכם רק לבחור חלק מהתמונה. בממשק לייטרגרם תוכלו להעלות תמונה בכל גודל וההתאמה תבוצע עבורכם באופן אוטומטי. אם התמונה היא מלבנית ולא ריבועית אז היא תקבל שוליים לבנים. בחרתם תמונה עם הרבה פרטים אבל צריך לפרסם רק חלק מסוים? גם את זה אפשר לעשות דרך הממשק.
  6. זה בחינם! עד 30 תמונות מתוזמנות בחודש לא משלמים אגורה אחת.

ניהול לייטרגרםויש גם חסרונות:

  1. החיסרון הכי גדול של הממשק הוא שהוא לא מפרסם בעצמו את התמונות. אחרי שבניתם את הפוסט הרצוי ותזמנתם לשעה הרצויה הודעה תגיע בשעה זו למכשיר הנייד שלכם. לחיצה על ההודעה תביא אתכם לממשק האינסטגרם. התמונה תופיע, בשלב הבא יופיע הסטטוס שנכתב מראש. כל שנשאר להוסיף במידת הצורך הוא שיתוף לרשתות חברתיות נוספות, מיקום של התמונה ולחיצה על פרסום. בעיניי מדובר בחסרון דיי גדול כיוון שאני עובד עם קהל מארה”ב, מה שאומר שזה לא פותר את הצורך שלי לקום ב-4 לפנות בוקר כדי לפרסם תמונה.
  2. צריך לשים לב לאיזה חשבון מעלים מה. לי אין הרבה חשבונות – החשבון האישי שלי והחשבון של החברה שבה אני עובד. אם קבעתי בממשק שתמונה תעלה לחשבון האינסטגרם של החברה אבל כשפתחתי את הנוטיפיקציה בנייד, חשבון האינסטגרם במכשיר הנייד שלי היה הפרופיל האישי, התמונה תעלה לפרופיל האישי, וזה כמובן, עלול ליצור לא מעט בעיות.

Instagress מאפשר לכם לנהל את חשבון האינסטגרם שלכם באופן אוטומטי ולהגדיל עוקבים לאינסטגרם :

ממשק של תוכנת אינטרנט המאפשר לכם בצורה אוטומטית למצוא קהל עוקבים חדש באינסטגרם. שימו לב: מדובר בפעולה שאינה נחשבת לחוקית על פי אינסטגרם, ושימוש יתר בתוכנה עלול להוביל להשעיית החשבון שלכם.
נתחיל מהשורה התחתונה – התוכנה הזאת תביא לכם קהל עוקבים חדש!
התוכנה עובדת על העיקרון שאומר שאם תגיבו ותעקבו אחרי אנשים הם יעקבו ויגיבו לכם. לכן, בעזרת הממשק הפשוט יחסית של התוכנה תוכלו לבקש ממנה להגיב ולעקוב אחרי משתמשים חדשים.

אינסטגרס

איך זה עובד בפועל?

  1. מתחברים עם חשבון האינסטגרם.
  2. מגדירים “קמפיין”.
    1. מה אנחנו רוצים שהתוכנה תעשה אוטומטית? לייקים/ תגובות/ מעקב אחרי אנשים/ הפסקת מעקב אחרי אנשים.
    2.2. מהירות הפעילות – איטית יחסית למשתמש אמיתי, באותה צורה, או מהיר יותר.
    2.3. מקור המדיה – על פי תגיות, מיקום או הפיד שלכם.
    2.4. האם אנחנו רוצים שהתוכנה תעשה את הפעולות על כל המדיה או רק על מדיה חדשה?
    2.5. סוג המדיה – תמונות/ וידאו או שניהם.
    2.6. כמות מינימלית של לייקים שהמדיה קיבלה וכמות מקסימאלית שהמדיה קיבלה.
  3. תגובות:
    1. אתם יכולים לבחור אם התוכנה תגיב יותר מפעם אחת לאותו יוזר.
    3.2. קביעת התגובות – אתם יכולים להכניס כל תגובה שתרצו.
  4. תגיות: התגיות שבהן התוכנה תמצא את התמונות שאחריהן תעשו את הפעילות.
  5. מתי להפסיק?התוכנה נותנת לכם את האפשרות לקבוע מתי תפסיקו לפי כל מיני פרמטרים:
    1. כמות לייקים שהתוכנה עושה.
    5.2. כמות תגובות שהתוכנה עושה.
    5.3. כמות אנשים שהתוכנה התחילה לעקוב אחריהם.
    5.4. כמות אנשים שהתוכנה הפסיקה לעקוב עבורכם.
    5.5. זמן.
    עד היום בדקתי את התוכנה רק על הפרופיל האישי שלי, התוצאות לא היו מדהימות (4 עוקבים חדשים ב-9 שעות עבודה), אבל לא התאמתי את תחום הפעילות לפרופיל שלי – הפרופיל שלי עוסק בעיקר בנופים ואוכל והכל כתוב בעברית, ונתתי לתוכנה לנסות להביא אלי אנשים שמתעסקים בתחום המדיה החברתית בחו”ל. לכן, שווה לכם לבדוק את זה בהתאמה לסגנון גריד התמונות שלכם.

איך כדאי לעבוד עם התוכנה בצורה שתאפשר להגדיל עוקבים?

אני התחלתי עם לייקים ותגובות בלבד, אבל זה לא הביא לי עוקבים ולכן בשלב מסוים הוספתי אפשרות לתוכנה לעקוב אחרי אנשים עבורי (זה עבד טוב יותר).
תגדירו את מהירות הקמפיין לאיטית או רגילה, אל תלכו על מהיר כי זה יעלה חשד לאוטומיזציה. אני הלכתי על מדיה חדשה בלבד כדי שיגיבו למשתמשים פעילים, כל סוגי המדיה (למרות שאם נכנסים לזה, שווה לעשות שני קמפיינים – אחד לתמונות ואחד לוידאו). לא יותר מ-100 לייקים לתמונות שעליהם מגיבים ועושים לייק (כדי לא להיבלע בהמון).
תגובות: להגיב רק פעם אחת למשתמש. וליצור תגובות שמתאימות לעיסוק שלכם. שימו לב שאם אתם עושים את כל סוגי המדיה, תמנעו מתגובה כמו “תמונה יפה” כי יכול להיות שהתגובה תהיה על וידאו.
תגיות: זה החלק הכי חשוב לדעתי, תבחרו בקפידה ותעשו לפני זה מחקר על תגיות בתחום שלכם.
מתי להפסיק? אם אתם מגבילים בזמן (לדוגמא: 3 שעות) אז לא הייתי נותן לעשות יותר מ-1000 לייקים ו-100 תגובות (למרות ששמעתי כבר על אנשים שעשו הרבה יותר והכל בסדר אצלם). וכן, הייתי מגדיר את הפעילות שתעשה בזמן שאתם לא על האינסטגרם – כלומר הייתי משתמש בתוכנה הזו שתעבוד כשאתם לא עובדים.

כמה הערות לפני סיום:

  1. יש שלושה ימי פעילות בחינם לפני שאתם מתחילים – מה זה אומר? שאם התוכנה עובדת היום שעתיים, אז נשארים לכם 70 שעות חינם (אני משתמש בתוכנה כבר קרוב לשלושה שבועות ועוד לא נגמר לי התקופה החינמית).
  2. המחירים אחר-כך מצחיקים – פחות מדולר ליום.
  3. וזאת ההערה החשובה מכולן: התוכנה יוצרת לכם עוד עבודה. אני אישית מצאתי את עצמי מגיב לאנשים שהגיבו בחזרה לתגובות שלי, בודק אחרי מי התוכנה נתנה לי לעקוב (ומבטל את המעקב במידת הצורך), ובכלל מתעסק לא מעט באינסטגרם שלי. קחו את זה בחשבון.

שתפו אותנו כאן בתגובות האם התנסיתם באחד מהכלים האלה ומה דעתכם עליהם. איזה מידע יעניין אתכם לקבל בפוסטים הבאים?

לטיפים יחודיים שלא מופיעים בבלוג, עקבו אחרינו באינסטגרם @icguide.

תגובות פייסבוק

תגובות

אודות הכותב הצג את כל הפוסטים Author website

יהונתן ארד, כותב אורח

יהונתן ארד, כותב אורח

מנהל תחום דיגיטל בחברת דניה קוסמטיקס בע"מ.

אינסטגרם קפה הוא בלוג שנכתב לטובת בעלי עסקים ואנשי תוכן

מטרת פרטים נוספים...

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חבה מסומנים ב- *