למה אתם חייבים לכלול את את אינסטגרם במאמצי השיווק שלכם אפילו יותר בשנת 2016?
אינסטגרם יאפשר לכם השנה למקסם בצורה הטובה ביותר את יכולות השיווק שלכם ברשתות החברתיות.
לא בזכות פרסום ממומן כזה או אחר, לא בזכות תוכן ויזואלי איכותי ולא רק בזכות זה שהקהילה גדלה במהירות, אלא בעיקר בזכות אחוזי מעורבות גבוהים. כאן טמונה הגדולה של אינסטגרם. נכון שגם בפייסבוק אנחנו זוכים לפוסטים בעלי מעורבות ואינטראקציה גבוהים במיוחד, אך יש לזכור ששם מדובר בפוסטים בעלי אג’נדה חברתית, או דעה פוליטית כזו או אחרת ואילו המעורבות שעליה אני מדברת בפוסט הזה היא מעורבות עם מותגים.
תודו שקשה לכם להשיג בפייסבוק אינטראקציה ממשית עם המותג שלכם, אתם נלחמים על כל לייק ותגובה, רובכם עושים עבודה לא רעה בכלל ובכל זאת פוסטים ברוב הדפים העסקיים נחשפים לפחות מ-10% מקהל העוקבים, גם פוסטים פרסומיים שמועלים בפרופיל האישי אינם זוכים לכמות מעורבות גבוהה, כזו שמספקת למותג תוצאות “תכלס” של לקוחות חדשים לעסק, לא לפחות בכמות שאתם שואפים לה. אני חלילה לא אומרת לוותר על פייסבוק ולעבור לאינסטגרם, מה שאני טוענת זה שעליכם לדעת כיצד לשלב כוחות עם שתי המדיות החברתיות בצורה היעילה והטובה ביותר עבור העסק שלכם. איך שאני רואה את זה כרגע בארץ, פייסבוק ואינסטגרם חיים יחד. אולי בשווקים גדולים יותר כמו יפן, סין או ארה”ב אינסטגרם יכול לשגשג לבד, ולתת תוצאות ממשיות לעסק. בישראל, מותג חייב לנצל כל פלטפורמה שמאפשרת לו חשיפה, ואם אינסטגרם עדיין לא נכלל במאמצי השיווק שלכם, 2016 זה הזמן.
הנה חמש סיבות למה אינסטגרם חייב להיכלל השנה בתכנית השיווקית שלכם: (אינפוגרפיק)