אינסטגרם משיק: פלטפורמת פרסום חדשה

לפני כשבועיים הוזמנתי להרצות על שיווק באינסטגרם בכנס המידע 2015, במלון הילטון ת”א. נושא המצגת שלי היה “אינסטגרם זה לא רק סלפי”. כשאני אומרת שאינסטגרם זה לא רק סלפי, אני מתכוונת שאינסטגרם זה לא רשת חברתית רק לאנשים פרטיים, אלא גם לבעלי עסקים ומותגים יש מקום חשוב מאוד כאן.
מחקר שנערך ע”י ICONOSQUARE במרץ 2015 הראה כי משתמשי אינסטגרם אוהבים מותגים. עפ”י המחקר הסיבה העיקרית שמשתמשים פעילים בפייסבוק היא להישאר מעודכנים עם משפחה וחברים, ואילו משתמשי אינסטגרם פעילים באינסטגרם לצרכי קניות ומעורבות עם מותג שהם אוהבים.

הסיבה שאני מספרת לכם על המחקר הזה היא כיוון שבחודשים האחרונים אינסטגרם עבדו על אופציית פרסום חדשה שנקראת CAROUSEL ADS, מצגת תמונות למפרסמים באינסטגרם.
הרעיון של המצגת עונה על צורך של מותגים להציג את המוצרים שלהם בדרך מעניינת עבור קהל העוקבים שלהם ובאופן כזה שימשוך עוקבים חדשים.

אינסטגרם מוביל מהפך בעולם ה- Brand Storytelling

הפלטפורמה מבוססת על רצף סיפור. אם בעבר אנשי שיווק חתרו לספר את סיפור המותג הכללי, היום אנחנו הולכים לכיוון הרבה יותר אותנטי של לספר “סיפורים ספציפיים”. קרוסלת התמונות מורכבת מרצף של ארבע תמונות שמספרות סיפור ספציפי, כמו למשל : הדרך הטובה ביותר ללבוש פריט לבוש מסוים.
הפלטפורמה נוסתה בארה”ב עם המותג “בננה ריפבליק” ותושק מחר במדינות נוספות.

First Look: Brand Carousel Ads Begin to Rollout with Banana Republic from Instagram on Vimeo.

תגובות פייסבוק

תגובות

אודות הכותב הצג את כל הפוסטים

מלי אמסלם

מלי אמסלם

האתר הוקם ע”י מלי אמסלם, חוקרת אסטרטגיות שיווקיות באינטרנט. בשנה האחרונה התמקדה מלי בנושא “סיפור המותג” – Brand Storytelling, והגיעה למסקנה שאינסטגרם הוא הפלטפורמה הכי חזקה היום ליצירת סיפור מותג אותנטי ומעודד מעורבות. מלי מתמחה בבניית בלוגים בפלטפורמת וורדפרס, בדרכי הכתיבה והשיווק שלהם.

אינסטגרם קפה הוא בלוג שנכתב לטובת בעלי עסקים ואנשי תוכן

מטרת פרטים נוספים...

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חבה מסומנים ב- *