איך תכלס תוכלו למכור באינסטגרם?

לחברת הסטארט אפ inst-ore יש תשובה.

לפני כשנה כשאינסטגרם קפה היה בחיתוליו קיבלתי שיחה מנדב רביב, יזם וסטארטפיסט.
נדב סיפר לי על פיתוח חדש שהוא עובד עליו מעבר לים בקליפורניה הרחוקה. פיתוח שמטרתו לאפשר למותגים, בלוגרים, מסעדות וחנויות אינטרנטיות להפוך את האינסטגרם שלהם למכירתי.

כבר כמה חודשים שאני רוצה לפרסם את הפוסט הזה, חיכיתי לרגע המתאים.

והרגע הזה הגיע…

למה עכשיו?
כי אינס-טור בחודשים האחרונים הספיקו להפוך מספר לא קטן של מותגים לקליקבילים באינסטגרם.
כך למשל תוכלו לחייג ישירות מהאינסטגרם שלכם להזמין שולחן במסעדת נאם.
מסעדת נאם אינסטגרם

נתחיל מהעובדות: אין ממש לינקים באינסטגרם.
(כי הרי לינקים ששמים בטוקבקים ובתמונות לא עובדים באינסטגרם) אין שום אפשרות להגיע מתמונה לעמוד המוצר גם אם כתבתם את כתובת האתר בטקסט מתחת לתמונה. אז מה עושים? איך גורמים לעוקבים ברשת החברתית בעלת האינגייג׳מנט הגבוה ביותר בעולם (400 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש!) ללחוץ על הלינק הבודד שזרוק שם בעמוד הראשי? – ואם הם כבר לחצו על הלינק, איך גורמים להם לקנות ולא ללכת לאיבוד באתר? חלקנו גם יודעים שאם רק מצליחים להזיז את העוקבים מהאינסטגרם לאתר, מסתבר שהם הכי בזבזנים מבין כל המשתמשים ברשתות החברתיות, אפילו יותר מהמשתמשים של פייסבוק ופינטרסט!

מעורבות באינסטגרם

אז מה עושים?
מסתבר שהפתרון די פשוט: ההנעה לפעולה הכי פופולרית באינסטגרם היא פשוט לכתוב בתיאור התמונה shop in bio כדי שהעוקבים יידעו לחפש את הלינק.

הנה דוגמה טובה:
שופ
וזה עובד! הקידום האורגני ואחוזי הקליקרייט באינסטגרם… יותר גבוהים מפייסבוק. אוקיי, אז יש לנו הזדמנות אחת לשים לינק בפרופיל באינסטגרם. איזה לינק נשים? הרי אם המשתמש מגיע לעמוד הבית של האתר ונאלץ להקליד או לחפש את התוכן שראה בפיד ובעקבותיו רצה להגיע לאתר (פוסט מסוים בבלוג או מוצר ספציפי בחנות)… רוב הסיכויים הם שהוא התייאש ונאבד אותו.

כמה פתרונות חדשניים.
כדי לשדרג את חווית המשתמש הזו, נולדו כמה שירותי סושיאל, שמביאים שימוש חדשני וחכם בלינק שאינסטגרם מאפשרת למותגים לשים בפרופיל: Like2Buy & Heart2Cart.it מביאים את הגולשים לעמוד “כמו אינסטגרם” שבו לחיצה על כל תמונה מביאה לעמוד הרלוונטי באתר, בניגוד לתמונות בפרופיל האינסטגרם עצמו.

לייק טו ביי

גם סטארטאפ ניישן.
INST-ORE מביאים בשורה חדשה והרבה יותר פשוטה למותגים באינסטגרם – לינק חכם שמביא את הגולשים ישירות מהפרופיל באינסטגרם לתוכן הרצוי, (בלי תחנת הביניים כמו השירותים הקודמים). מצמצמים את המרחק בין הרגע הזה של ה״impulse shopping” ״ (אני חייבת לקרוא עוד/ אני מוכרחה את הנעליים האלה״) למוצר או לתוכן.

איך הגעתם לפתרון הזה?
את הפיילוט שלהם, ערכו INST-ORE בישראל על המרוץ למיליון ובעולם על ASOS אוסטרליה, וככה גילו שרוב העוקבים רואים בעצם רק את הפוסט האחרון בפיד. בעקבות הנתונים, נולד לינק חכם ש”קורא” את הפוסט האחרון של המותג/בלוג באינסטגרם, ויודע לשלוח את העוקבים לתוכן המדויק והמתאים באתר או בבלוג.

Time to work off Christmas lunch! Rocking French plaits & a @nike crop, @cestclairette knows how.

A photo posted by ASOS_AU (@asos_au) on

וזה עובד!
ב-10 שבועות, צברו עשרות לקוחות חדשים, ביניהם:

מותג האופנה המצליח – Tangens


סוכנות הדוגמנות MC2

 

Tahounia Rubel is for xnet Magazine! Link in bio

A photo posted by Mc Squared Tel Aviv (@mc2telaviv) on


בלוג האוכל של מירב

 

שוקולד שוטס. רוצים את המתכון? לוחצים על הלינק בעמוד הראשי ותגיעו ישירות למתכון.

A photo posted by gavisious Food Blog בלוג אוכל (@gavisious) on


כתבות מגזין בבלוג של WeWork
פיד פודקאסטים לאנדרסן הורביץ
ואפילו לשף עומר מילר, יש ביו-לינק מיוחד שעושה שיחה ישירה לבית העסק!

איך זה באמת עובד?
מחליפים חד פעמית את הביו-לינק הקיים לסמארט לינק החכם.. וזהו. העסק עובד. כל תמונה שאתם מעלים, הטקסט שאתם כותבים משפיע לאן הלינק בעמוד הפרופיל הראשי – לוקח! (כתבתם “ברוסקטה” והלינק יגיע לעמוד המתכון באתר. כתבתם את מס’ המק”ט של המוצר במרמלדה מרקט? הביו-לינק לוקח ישירות לעמוד המוצר כדי שיראו את מחיר הפריט ויבצעו רכישה אונליין!) השירות חינם לחודש הראשון, ולאחר מכן אינס-טור גובים $15 דולר בכל חודש. ללא עמלה על מכירה או תשלום פר הקלקות. חוסכים לעסקים כאב ראש עם מחירון ידוע וחסכוני.

איך נרשמים לחודש ניסיון בחינם?
כנסו לאתר ומלאו את הפרטים בטופס. ותקבלו בחזרה סמארט ביו-לינק שמותאם לכם לאינסטגרם. הלינק החכם פועל על פלטפורמות Etsy, Shopify, מרמלדה מרקט, Wix, וורדפרס ועוד. אינס-טור ישמחו לקבל אתגרים לפיתוחים נוספים בעתיד 🙂

מה זה שונה מפרסומות באינסטגרם?
פרסומות באינסטגרם מביאות לקוחות חדשים לחשבון המותג/הבלוג. אינסטור דואגים ללקוחות הקיימים. השילוב המושלם הוא גם וגם: פרסומות באינסטגרם שמביאות אנשים חדשים לעקוב אחרי המותג וביולינק חכם
שמתרגם את פעילות העוקבים ליותר כניסות לאתר, כי עכשיו מגיעים מתמונה לתוכן, ב-2 קליקים!

תרגישו חופשי להגיב כאן למטה, שאלות, הערות ואפילו הצעות או בקשות!

ואם תרצו לראות דוגמה נוספת ללינק החכם כנסו לפרופיל של הבלוג באינסטגרם

תגובות פייסבוק

תגובות

אודות הכותב הצג את כל הפוסטים

מלי אמסלם

מלי אמסלם

האתר הוקם ע”י מלי אמסלם, חוקרת אסטרטגיות שיווקיות באינטרנט. בשנה האחרונה התמקדה מלי בנושא “סיפור המותג” – Brand Storytelling, והגיעה למסקנה שאינסטגרם הוא הפלטפורמה הכי חזקה היום ליצירת סיפור מותג אותנטי ומעודד מעורבות. מלי מתמחה בבניית בלוגים בפלטפורמת וורדפרס, בדרכי הכתיבה והשיווק שלהם.

אינסטגרם קפה הוא בלוג שנכתב לטובת בעלי עסקים ואנשי תוכן

מטרת פרטים נוספים...

2 תגובותלהשאיר תגובה

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חבה מסומנים ב- *